Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 21-40 av 125
Anime och manga tråden
Rent tekniskt är de inte det. Iden med fansubs är ju att serier som ännu inte har någon utgivare i USA (Det handlar mest om det) subbas för distribution i landet. Det pågick i ganska liten skala då det startade med VHS-band. Nu finns ju internet och datorer och det sprids ju lite mer än på den tiden. När sedan serien fick en utgivare i USA så skulle spridningen av fansubs upphöra. Hur bra det funkade vet jag inte.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Dom gör inte så mycket åt saken heller så tankar ni så behöver ni nog inte känna er direkt jagad :D Har aldrig hört talas om ett fall mot en person som tankat Fansubbad anime. ANBU om ni känner till dom grabbarna blev hotade dock när dom subbade en anime som nån hade tagit licensen på men det blev inget av det. Sen är ju Fansubs en jävla bra marknadsföring för många inkl jag ser Fansubs för att sedan köpa dvds Så utan fansubs skulle anime knappast vara stort utanför japan.

kings of a cloned generation
Word på den Bard!

Jag vann "Yngsta medlemmen (Men lika cool ändå)" 2005!!
Länk till Fansubs tack!

OCH FÖR ÖVRIGT ANSER JAG ATT AUTOINLOGGNING SKALL INFÖRAS. JOIN THE FIGHT FOR AUTOINLOGGNING - ATTACH THIS SENTENCE IN ALL YOUR FUTURE FORUMINLÄGG. FIGHT THE POWER!

Jag heter MrFred.
Vilken anime?
Och jag vettefan om man får prata om det här.. Om det nu skulle vara oaccepterat här.

Iaf: Köpte Love hina vol.2 igår.
Läste också ut den på vägen hem ^^
Usch vad bra den är alltså!

Vilken som helst. PMa mig om du är rädd för The Almighty Moderators och/eller The Law.

OCH FÖR ÖVRIGT ANSER JAG ATT AUTOINLOGGNING SKALL INFÖRAS. JOIN THE FIGHT FOR AUTOINLOGGNING - ATTACH THIS SENTENCE IN ALL YOUR FUTURE FORUMINLÄGG. FIGHT THE POWER!

Jag heter MrFred.
Fick du meddelandet?

Edit: Ja det fick du ^^

Fansub är fortfarande olagligt Fred, och därför bör sånt inte postas här.

kings of a cloned generation
Har jag sagt nåt om några olagligheter? Nej.

SO LET IT BE WRITTEN. SO LET IT BE DONE.

Jag heter MrFred.

Så.. Nu är Love hina 3 och 4 påväg från Adilbris ^^
Svajen Love hina

Svajen skrev:Så.. Nu är Love hina 3 och 4 påväg från Adilbris ^^
Svajen Love hina

Gör det inte! Det leder dig bara in mot den mörka sidan .......hentai

Nej men animeversionen var ju trevlig iaf tyckte jag. Ingen höjdare sådär men fullt duglig att kika på . Mangan läste jag lite i manga mania, den är lite småporrig(i animen har de handdukar i bad osv t ex)

http://www.myspace.com/dustexperience
I badet så är du ju rök runt dom sköna ställerna
Eller så har dom händerna för
Det är lite dåligt tycker jag

La blue girl, inmoral sister, the black bible samt urusukidoji (stavning?) är de enda som behövs om man kollar på anime.

Deus mortuus est! Finis vevit, finis prope est. Negrum pasch
"är de enda som behövs om man kollar på anime."

"Om man kollar på hentai" -menar du väl ändå?

Hentai är en subgenre inom Anime. Finns ju en del genrer att välja på, precis som i filmernas värld ^^. Hentai är dock inget för mig, tentakler hit småbrudar dit och incest verkar också vara ett populärt tema. Så jag håller mig till den ljusa sidan ^^.

http://www.myspace.com/dustexperience
Sjohooo, har också beställt Love HIna (1)

Kommer imorgon, shit, sån här avancerad läsning vart det länge sen jag utövade...

Jag heter MrFred.
HURRAY!!
Du borde ha fått den idag! ÄR DEN BRA!?
Jag älskar den ^^

Den är skitbra.

Gillar skämten, hahahah det är synd om Kei alltså..
Men vilket paradis han kommit till alltså... OMG.

Har en känsla av att jag kommer inhandla fler exemplar.

Jag heter MrFred.
It's heavy drugs man... Serious shit...

Visar inlägg 21-40 av 125
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.