Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 23
Rakmojäng för tjejer
[Hype.se]

Jag tycker iofs att det är trevligt med en rosa annons som dessutom har en naken tjej, men hur tänkte de som bokade in annonserna att en rakhyvel för tjejer skulle passa här. Vi känner ju fan knappt tjejer...

(Wilkinson Swords annons som rullar till och från - kör refresh så kommer den nog upp förr eller senare)

w w w . h y p e . s e
F5-spamming engaged!

Edit: Haha! Fick fram den!
Förresten, får ni kosing för annonserna även om man blockerar scripts och annat fint?

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
[Hype.se]

Tyvärr är det oftast klickannonser, så inget alls om det inte klickas på. Sedan om det är sidor som kräver saker som inte kan laddas in eller inte tror jag inte gör någon skillnad.

w w w . h y p e . s e
Landslide skrev:F5-spamming engaged!

Här är någon som går rak på sak!

Ja, jag hittade den nu jag också - men sen fan jag också en naken man och då var det inte intressant.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
[Hype.se]

phipe skrev:Här är någon som går rak på sak!

Ja, jag hittade den nu jag också - men sen fan jag också en naken man och då var det inte intressant.

Det finns en sådan också, den är blå. Så kör på vidare, naken tjej ftw...

w w w . h y p e . s e
Tjejen var snygg det medges, men du skulle nog tjäna mer om man fick flerbilder om man klickade på annonsen tror jag...
Men annonsören visste kanske att fragge hänger här?

Nej, det awesome ut! Karma uttrycker sig över modern warfare
Adblock

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
finns det nått sånt till chrome föresten? får upp en annons med svältande barn som tittar anklagande på mig

Geting skrev:finns det nått sånt till chrome föresten? får upp en annons med svältande barn som tittar anklagande på mig

Umgås med mig ett tag. Jag har morality block.

Privoxy funkar fint för chrome, men enda anledningen att köra chrome är om man kör asmycket tung java.

Sanity calms, but madness is more interesting.
och så tycker man chrome är snyggare än FF och tar mindre skärmutrymme

Det är tyvärr inte så lätt som att samvetet gnager, jag ogillar moralkakor i min underhållning helt enkelt

Geting skrev:och så tycker man chrome är snyggare än FF och tar mindre skärmutrymme

pfft, man kör vimperator och fördelen med morality block är att den fungerar oavsett browser och inte bara det, den fungerar även AFk.

Geting skrev:Det är tyvärr inte så lätt som att samvetet gnager, jag ogillar moralkakor i min underhållning helt enkelt

Det är därför man vänder på steken och ser det som underhållning!

wat, dubbelpost

Gunner skrev:Vi känner ju fan knappt tjejer...

Jag är i och för sig gift med en...

ikto skrev:Gunner skrev:Vi känner ju fan knappt tjejer...

Jag är i och för sig gift med en...

Gunners "knappt" ger utrymme för en, eller max två. Så... hur många förutom din fru känner du?

Karmalicious skrev:Så... hur många förutom din fru känner du?

...det är sant! Jag trodde det skulle bli lättare nu när jag är gift med en, men det tog stopp där. Hon har ju många tjejkompisar men jag har ännu inte lyckats känna.

Fast vi pratar väl om känna som i "känna"? Inte "känna" efter en Gamla Testamentlig tolkning? Då blir det andra bullar.

Geting skrev:och så tycker man chrome är snyggare än FF och tar mindre skärmutrymme
Default möjligtvis men ff tar marginellt mer skärmutrymme än chrome om man ser till att utnyttja ytan lite bättre. Se google chrome längst till höger för jämförelse.

På jobbet är allt (meny, bokmärken, adress och sökfält) dessutom upptryckt på en enda rad med tabbar längs vänsterkanten då det finns tillgänglig bredd på 1280x800. Med den setupen är det hälften så högt som chrome.

casualcore wnkr | slayer of threads
lägga allt på sidan var ju en idé förstås..egentligen använder jag bara adressfältet så det finns ju en del att skala bort, men jag är lite nojjig att göra det eftersom jag inte är helt 100 på hur man får tillbaka allt igen

Vimperator för pros som sagt...

"pros" är väl nyckelordet här

« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 23
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.