Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Microsoft
« Föregående
Visar inlägg 1-11 av 11
Nästa »
RIP min älskling
Min kära Xbox dog idag klockan 19.16 och efter flertalet upplivningsförsök insåg jag att det var kört. Hon har skänt mig oerhört mycket kvalitetstid genom åren men fick aldrig uppleva sin tredje födelsedag som skulle firats den 17:e januari.

Efter några tårar bestämde jag mig för att åka till Elgiganten och köpa en ny, där kostade den dock 3.5 till skillnad från Siba där jag fick den för 1000 kr mindre.

Tyckte detta förtjänade en egen tråd, inte minst eftersom min box klarat sig i tre år utan att dö. Men nu kom det, red ring of death.

Sörj här.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Du förtjänar en kram.

*kram*

Synd att missta en sådan kär gammal vän. Men fördelen är ju att den iallafall är utbytbar! :-D

"War. War never changes."
Jag kan tänka mig att lappa ihop den igen, jag bjuder 300 för kadavret

Nej, det awesome ut! Karma uttrycker sig över modern warfare
*kramar tillbaks*

och geting, SKÄMS!

psst... tar inte microsoft support in henne kan vi snacka.

[Hype.se]

Fick för mig att någon hade ett sätt man kunde "tvångsstarta" dem på. Det var något udda sätt och jag kommer inte ihåg vem det var som berättade om det. Men någon här kanske känner till det?

w w w . h y p e . s e
vira in i en handduk?
ska hjälpa tillfälligt men sen bränner man ju allt annat istället. men rrod är inte speciellt svårt att fixa själv om garantin gått ut

Har ju köpt mig en elite iaf... Den andra ska nog skickas in om det går, så kan den få stå ute på landet eller whatever så fortsätter jag min kärleksaffär med min söta elita.

once you go black eh..?

Hahaha, oh god, geting

Fragge skrev:Har ju köpt mig en elite iaf... Den andra ska nog skickas in om det går, så kan den få stå ute på landet eller whatever så fortsätter jag min kärleksaffär med min söta elita.

I approve of this! :D

"War. War never changes."
Jag är inne på min 3e nu. Sorgligt varje gång. Nu ska väl ändå vara den sista

« Föregående
Visar inlägg 1-11 av 11
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.