Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
quickMenu
[Forum]
[Senaste]
[Sök i forum]
[Hype.se]
[Logga in]
Nintendo
Forum
/
Nintendo
/
Mer 2d spel
1
« Föregående
Visar inlägg 1-5 av 5
Nästa »
Mer 2d spel
Linus
Är jag ensam om att vilja ha fler 2D spel till DS/Wii?
Varför inte ett nytt metroid i 2d till wii/ds?
Pumpa ut fler Castlevania titlar i 2D, nästan alla i 3D har varit fail.
Lek med tanken ett nytt metroid 2D till DS eller Wii. Metroid med samma fina bakgrunds detaljer som castlevania spelen till ds har haft.
2D THE WAY IT'S MEANT TO BE PLAYED!
2010-01-07 kl 20:39
Karmalicious
Just Castlevania finns det ju faktiskt en hel hög till DS. Metroid finns det två av, kanske inte skitmycket med tanke på hur länge konsolen funnits, men ändå.
Tycker nog att det finns rätt många titlar, inte minst omgjorda SNES till DS. Jag håller dock med om att 2D ofta gör sig bra på de bärbara, men av någon anledning blir jag inte lika glad i dem på stationära, kanske p g a taskiga styrkors?
Sanity calms, but madness is more interesting.
2010-01-07 kl 21:12
Landslide
Behöver ett castlevania som river tag i mig som SoTN gjorde.
Har testat nåt castlevania till DS men en massa kort å trams lät jobbigt.
'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
2010-01-08 kl 00:16
ikto
Precis, Castlevania i 2D behövs det ju knappast fler av. Kanske ett helt nytt som är linjärt för en gång skull, det vore nåt! Jag tror fortfarande på ett Castlevania i 3D, om dom kunde göra det med Metroid kan dom säkert göra det med Castlevania!
Metroid däremot, där har designen för 3D-spelen kört ner sig i hjulspår. Metroid Prime: Corruption klarade sig på mer action och gamla meriter. Här skulle en riktig action/thriller/rysare i 2D till DS passa utmärkt! Självklart skulle det också utveckla historien på något sätt.
2010-01-08 kl 08:44
Fragge
Läs min profilbeskrivning, tror jag berör ämnet där. Om än för ett par, tre år sedan.
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
2010-01-08 kl 13:35
« Föregående
Visar inlägg 1-5 av 5
Nästa »
1
Skriv ett inlägg
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in
här
.
Annonser!