Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Nintendo
« Föregående
Visar inlägg 1-11 av 11
Nästa »
500 Gratis poäng till Wii-shoppen
[Hype.se]

Eftersom personen som postade det här gjorde sitt första inlägg med något som är i form av reklam åkte posten. Men, ni kan ju alltid prata ihop er och greja poäng till varandra.

Detta tack vara Nintendos egna kampanj som heter "Connection Ambassador Promotion", som de startat för att de vill att flera skall upptäcka Wii:ets online-möjligheter.

Följ bara dessa enkla steg:

1. Koppla upp Wii:et mot internet.

2. Gå in i Wii-shopen.

3. Klicka sedan längst nere till vänster på "Connection Ambassador Promotion".

4. Klicka på den gula gubben som heter "Person who was helped".

5. Skriv in Wii-numret av den personen du samarbetar med. Klicka OK och fortsätt.

6. Skicka sedan ditt Wii-nummer till personen vars nummer du använde. Du hittar ditt Wii-nummer genom att i Wii:ets starthuvudmeny klicka på brevet som finns längst nere till höger. Klicka sedan på ikonen med en penna och papper som heter "create a message". Klicka därefter på Adressboken så hittar du ditt Wii-nummer.

7. Vänta sedan på att jag registrerat ditt Wii-nummer.

8. Sedan får du 500 Wii-points och personen vars Wii-nummer du använde HELT GRATIS att handla för tack vare Nintendos egna kampanj.
De flesta håller med om kommentaren

w w w . h y p e . s e
Denna har jag vetat om länge, och den tycker jag är roligare än de mesta relkamen som finns. Anledningen att man inte tagit nytta utav den har varit brist på frivilliga. Fast, vid nummer 7 står det att du kommer att registrera mitt, som läsarens, nummer. Är det alltså du då, Gunner, eller någon annan på forumet? Jag är lite smått förvirrad.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
[Hype.se]

Det var en ny medlem som postade det. Och även om det nu var en bra sak så ansåg jag att det var något för befintliga medlemmar att nyttja, inte post nummer ett för egen vinning. Så det raderades och så postade jag om.

Så kort och gott. Prata ihop er och greja gratispoäng åt varandra.

w w w . h y p e . s e
Jag bangar inte på 500 Wii poäng!

Kanske ska ragga upp någon att göra detta med.

Vänta nu...
Phipe, är det där Fritzl på din avatarbild?

Ja. Han incesterar att han ska spela Snake i den kommande Metal Gear filmen.

phipe skrev:Ja. Han incesterar att han ska spela Snake i den kommande Metal Gear filmen.

Fantastiskt. Precis sån farlig humor som jag gillar.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Landslide skrev:phipe skrev:Ja. Han incesterar att han ska spela Snake i den kommande Metal Gear filmen.

Fantastiskt. Precis sån farlig humor som jag gillar.

Menar du om Fritzl då, eller om Celebrity Videogame Cosplay?

Hahaha, incesterar. Sjukt roligt, sjukt roligt.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Jag skulle gärna vilja "ragga upp" nån, har haft Wii sedan ett par år men inte någon att registrera.

Hmm. Ursäkta min norrländska, men eftersom deltagande inte kan få om de bara är två.. Kanske man skulle ha någon slags trekant? Icke sexuel, förstås;

Tre personer; A, B, och C. A skickar sitt Wii nummer till B. B skickar sitt nummer till C. C skickar sitt nummer till A. Dem skriver sedan in numret dem har fått som hjälpare, och sedan står alla där med 500 var.

Detta är dock bara en teori, och den behöver nog improviseras lite mera innan man testar, men ni kan nog see hur Aspien tänker här.

« Föregående
Visar inlägg 1-11 av 11
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.