Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
TV-spel
« Föregående
Visar inlägg 1-18 av 18
Nästa »
Älskade skitspel!
Det finns spel som det enbart står positiva saker om. Som får toppenbetyg och älskas av alla. Ni köper spelet, och håller med recencenterna och alla som hyllar spelet, trots att ni egentligen vill spy galla över skiten. För visst, alla kan ju inte ha fel liksom. Har ni någon gång känt så, skriv isåfall i denna tråden.

Ja, som ni kanske misstänker nu, så har jag blivit lurad att köpa ett spel, som enligt vissa skribenter på Level är bland årets bästa. Det kostade bara 70 spänn på PSN, så det är ju inte så att mitt liv gick under direkt, men en pizza och en öl hade varit så mycket bättre!

Vilket spel talar jag om nu då,, jo Flower! *tvi* kan nån här förklara för mig, vad är det som gör spelet så j***a bra? stämmningen? kontrollen? storyn? *haha* nä, ett sunkigt spel som antagligen dom flesta tycker är bra, enbart för att det är annorlunda. Jävla överskattad skit tycker jag, och går och lägger mig, god natt!

"Good artists copy, but Great artists steal"
Jag har lurats att köpa spel för att alla talat så gott om det, för att sedan tycka att spelet suger. GTAIV är ett exempel.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Karmalicious skrev: GTAIV är ett exempel.
Instämmer, ryckig grafik och kass kontroll. Jag gillade inte heller det.

Flower ser ju tokmysigt ut. Väntar mig inte mer än det annorlunda men det ska likväl bli spännande att pröva när det väl fås tillfälle.

Men visst åker man på nitar ibland. Om de bara kostar 70 spänn är det ju tacka och ta emot för att du är en erfarenhet rikare. Sen är flower mer en smaksak än riktigt dåligt så det är inte heller nåt att bråka över.

casualcore wnkr | slayer of threads
abbath skrev:Karmalicious skrev: GTAIV är ett exempel.
Instämmer, ryckig grafik och kass kontroll. Jag gillade inte heller det.

Så sant. Instämmer helt. Skate 2 är ett annat bra exempel på kass uppdatering. Hackar och rycker fram som inget annat jag spelat i mitt liv

Piz out!
Krapula skrev:Flower ser ju tokmysigt ut.
Jo, säkert jättemysigt om man har en fetish för blommor..

Bioshock är aldeles för stressigt ich rörigt för att man ska kunna ta in atmosfören eller försöka sig på ens nån form av strategi med plasmiderna.

Assasins creed var plastig skit utan innehåll. tror jag iaf, orkade inte mer än kanske en timme

Halflife 2 känns fortfarande, drygt halvvägs gneom som ett simpelt och ganska enformigt run´ n gun

Nej, det awesome ut! Karma uttrycker sig över modern warfare
abbath skrev:Krapula skrev:Flower ser ju tokmysigt ut.
Jo, säkert jättemysigt om man har en fetish för blommor..

Vilken jävla tur för Krappe att han äntligen får utlopp för sin fetisch då

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Föreställ dig detta: En läskig gubbe stirrar på en liten man, möjligtvis ett barn, som sitter och skiter medan han sjunger om en burk soppa. Gubben slår sönder fönstret, hans nacke förvandlas till en sex fot lång phallus, bara för att han ska kunna sjunga i ungens tryne. Soppan förvandlas till ett svärd, och han sliter av sig sin tröja. Svärdet använder han sedan till klona sig själv på pojken, som avslutar spektaklet med att säga "Een kan er maar de lekkerste zijn!"

Detta är ett transcript från en film på youtube, och den reflekterar vad jag tycker om Halo 3, efter att jag och en släkting tagit oss genom hela champanjen på Legendary svårighets grad: Folk älskar det, men inte jag.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Tycker att allting i halo-serien förutom 2:an är gravt överskattat.
Eller 2:an också, det är bara det att slutet på 2:an räddar spelet.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Jag tror jag sträcker ut halsen och slänger in Mass Effect här med. Utan att ens ha spelat det. Jag har försökt, och jag är säker på att det är digital orgasm, men jag kommer fan inte in i det

Nej, det awesome ut! Karma uttrycker sig över modern warfare
Smaken är väl tyvärr som baken.
Mass Effect 1 och 2 ligger i toppen på min lista över favoritspel, men jag vet vad du menar.

Kan verkligen inte gilla Baldurs Gate, har försökt otaliga ggr men icke.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Började lira Mass Effect, men fastnade aldrig heller för det.

Vete fan varför.

Själv har jag aldrig förstått grejen med Gears of War, spelade igenom 50% av första spelet sen orkade jag inte mer. Bör tilläggas att jag spelade Co-op och det brukar jag gilla som fan.

Hampan skrev:Själv har jag aldrig förstått grejen med Gears of War, spelade igenom 50% av första spelet sen orkade jag inte mer. Bör tilläggas att jag spelade Co-op och det brukar jag gilla som fan.

Singel hade jag förstått, men i Co-op?

ME och BG kan jag förstå, det är lite speciella spel som bygger mycket på att bara ta sig in i världen.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Karmalicious skrev:
Singel hade jag förstått, men i Co-op?

Jag fattar det inte heller, brukar ju gilla liknande spel :/
Var förvisso 3 år sen jag spelade, kanske får ge det en till chans någon gång.

Ont: Littlebigplanet(multiplayer) tröttnade jag på efter en dag trots att det blivit lyft till skyarna, singleplayer-delen gick inte spela överhuvudtaget.

abbath skrev:Började lira Mass Effect, men fastnade aldrig heller för det.

Vete fan varför.

Du finns inte längre.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Fragge skrev:Du finns inte längre.
Jodå..

« Föregående
Visar inlägg 1-18 av 18
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.