quickMenu
Karmalicious skrev:Jo, personer som Winho och jag hittar något som inte tillhör de mest basala prylarna i spelet och totalt vägrar använda det.
Karmalicious skrev:Spelar du ett Final Fantasy och slutar med över 200 elixir? Då är du antagligen född tidigare än 1985. Vi är helt enkelt livrädda att det kommer en boss som kommer kräva att vi har 200 elixir för att vi ska komma vidare
Karmalicious skrev:Jag kanske dragit gränsen för tidigt. Kanske ligger den ett par år senare då.
Karmalicious skrev: Felaktigt använda power-ups i dessa spel gjorde att du var tvungen att vara Gud eller autistisk för att klara banan utan dem.
Karmalicious skrev:Vad har detta då medfört? Jo, personer som Winho och jag hittar något som inte tillhör de mest basala prylarna i spelet och totalt vägrar använda det. Spelar du ett Final Fantasy och slutar med över 200 elixir? Då är du antagligen född tidigare än 1985. Vi är helt enkelt livrädda att det kommer en boss som kommer kräva att vi har 200 elixir för att vi ska komma vidare. Man förväntar sig att spelet ställer krav och inte snällt slänger ut det du behöver precis innan bossen. Ska jag använda något så krävs det i princip att jag på ett väldigt enkelt sätt kan ersätta de föremål jag precis använt. Vi är helt enkelt märkta för livet. Jag försöker än idag vara lite casual med föremål när jag spelar, men märkte t ex direkt i Monster Hunter att jag samlar som en hamster. "Tänk om" kommer hela tiden upp. Man vill inte riskera något. Det var allt för den här gånger.
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!