quickMenu
Karmalicious skrev: Tack och lov har inget kopieringsskydd kommit som upptäcker att man sitter fler än en i soffan...
Landslide skrev:Karmalicious skrev: Tack och lov har inget kopieringsskydd kommit som upptäcker att man sitter fler än en i soffan... ... Ännu.
Krapula skrev:Landslide skrev:Karmalicious skrev: Tack och lov har inget kopieringsskydd kommit som upptäcker att man sitter fler än en i soffan... ... Ännu. Natal! Sen kommer det till Playstation Eye och en ny peripheral WiiCU.
ikto skrev:Krapula skrev:Landslide skrev:Karmalicious skrev: Tack och lov har inget kopieringsskydd kommit som upptäcker att man sitter fler än en i soffan... ... Ännu. Natal! Sen kommer det till Playstation Eye och en ny peripheral WiiCU. Natal: Appappapp!! Vänta lite här nu! Jag kan se i mörkret, jag ser han som ligger på golvet nere till vänster. Nej, det är inte smutstvätt, det är ett byxben. Vem spelar FFXIII med dig? Hosta upp cashen!
Krapula skrev:WiiCU
Karmalicious skrev:Det är ju ett av de bättre JRPG på senare tid, så en 7/10 eller 2-3 på hypes skala
Karmalicious skrev: Lictor har antingen A. Fel eller B. galen
Lictor skrev:Karmalicious skrev: Lictor har antingen A. Fel eller B. galen Allt är som vanligt när vi utbyter åsikter med andra ord. Jag slår vad om att du gillar Starcraft 2. Vilket inte är felaktigt, men det passar verkligen inte mig. Jag hatar micromanagement utan föredrar att ta kontroll över helhetsbilden, därför passar FF13 mig. Jag behöver inte scrolla igenom oändliga listor av likartade besvärjelser utan kan istället koncentrera mig på att forma bataljens flöde. Men det är ju ingen ny insikt för mig. I valet mellan strategi och taktik har jag alltid föredragit det förra.
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!