Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
TV-spel
« Föregående
Visar inlägg 1-9 av 9
Nästa »
Aliens vs. Predator 2010
Official Site: Sega
Releasedatum: februari/Mars 2010
Utgivare: Sega
Utvecklare: Rebellion
Format: PC, X360, PS3
Genre: FPS

Aliens vs Predator är en helt ny titel för PC och HD-konsoler från hyllade brittiska utvecklaren Rebellion, teamet bakom 1999 års ursprungliga PC gaming classic. Få in de mest intensiva krig mellan två av science-fiction mest populära figurer FPS fans, levererar AVP tre olösta singleplayer-kampanjer och erbjuder oräkneliga timmar av unika 3-vägs multiplayer gaming. Upplev helt nya och spännande första person gameplay som du överleva, jaga och byten i den dödliga djungler och träskmarker kring förbannade kolonin Frejas Prospect.

* Eftersom Marine, kommer du att uppleva en klaustrofobisk och skrämmande upplevelse där ljus är din vän, men det är aldrig nog. Men i United States Marine Corps är mänsklighetens sista försvarslinje, och som sådana de är beväpnade till tänderna med det allra senaste inom högexplosiva och automatiska vapen.
* Som Predator, kommer du stjälk ur skuggorna och ovanifrån, passerar löpare genom trädtopparna till bakhåll ditt offer. Även utrustad med en mängd kraftfulla och exotiska vapen och spåra utrustning, heder slutändan dikterar att man måste komma nära och ta troféer ansikte mot ansikte.
* Som den mest dödliga arterna i universum, erbjuder Alien dig chansen att spela som mycket mardröm - monstret i mörkret vimlar framåt med otaliga andra, käkar som en stål fälla och klor rakblad.
* Spela alla sidor mot varandra i en rad unika 3-vägs lägen online och gå tand-till-klo-to-puls gevär i nygamla en av multiplayerspel slutgiltiga tillfällen.

sånt här gillar vi, bara jag som spelade första spelet tills ögonen blödde ?

Nej, det awesome ut! Karma uttrycker sig över modern warfare
Nejdå, AvP gick varmt här hemma. Marine var för jävla läskigt.

Sedan var det rätt bra MP också.

Sanity calms, but madness is more interesting.
jo minns att det nöttes bra i mp, på lanen. fanns nått läge där man spelade i coop som marines mot en oändlig hord aliens

Nej, det awesome ut! Karma uttrycker sig över modern warfare
Jag spelade faktiskt gamla AvP för något år sedan. Sjukt underhållande lanspel. Skiter fortfarande, år 2009 eller när det var, ner mig av dom där radarpipen.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Fragge skrev:Skiter fortfarande, år 2009 eller när det var, ner mig av dom där radarpipen.

Men den där jävla radarn var förbannat obehaglig.

Bra spel! We like this shit!

"War. War never changes."
Var det bara jag som märkte att babelfish haft ett finger med i översättningen?

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Landslide skrev:Var det bara jag som märkte att babelfish haft ett finger med i översättningen?

Kan ha noterat det, men det är knappt märkbart.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Något litet för att stilla längtan kanske?

casualcore wnkr | slayer of threads
« Föregående
Visar inlägg 1-9 av 9
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.